Vi har haft fullt upp! ... igen.

Idag har jag promenerat en bra bit med Annelie.
Till Gubbängen fram och tillbaka samt till Kärrtorp fram och tillbaka.

Har tvättat också samt hunnit solat 30min på balkongen.

Igår var jag på samtalsgruppen som Spädbarnsfonden har.
5gånger skall vi träffas och jösses vad jag var nervös.
Har något emot att prata framför andra.
Jag snarare hatar det.
Blä.
Kändes otroligt skönt efteråt och jag är glad att jag gick dit.
Oavsett hur många jag har pratat med över internet som är i samma situation så, var det skönt att träffa folk irl.
Att se andra gråta och inte bara veta om det.
Låter ju knäppt men, det är skönt att se någon annan i samma sits.
Dock var jag helt slut när jag kom hem och ja, jag sov gott i natt!

Vad har vi gjort mer dessa dagar då?
Vi har hunnit vara på lotten. Fikat hos min pappa. Suttit på balkongen.
Träffat min mamma. Promenerat. Träffat Annelie.
Typ de.

Nu ska jag faktiskt ta en dusch och sen lägga mig.
Har pluggat så, snart är jag nog klar med mina uppgifter!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Vad skönt för dig att gå på en sån där samtalsgrupp. Hoppas du träffar några trevliga människor som du kan hålla kontakten med...

Hur är det med er annars? Njuter av våren kan jag tro!

Vad underbart det är nu när man börjar kunna vara ute och leka på dagarna :=)

Här snöar det just nu...och det suger kan jag säga. Men det är bara några få snöflingor som dalar ner. Förhoppningsvis blir det inte mer änså...

Ha en bra dag.

Kram

2011-05-02 @ 14:22:15
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0