Vincent vinkar hela tiden. Till sig själv. Till mig. Till allt! :)

Idag har vi haft en ganska slapp dag.
Upp, frukost (naturdiet för mig), biggan och sen sova en stund.
Ut på 2timmars promenad med Annelie och sedan hem och äta lunch (naturdiet för mig).

Efter lunchen så sov Vincent på balkongen och jag har minsann planterat lite.
Satte lite nya fröer och fixade lite på balkongen.
Njöt även av solen!

Vincent vaknade och jag var klar med allt så, vi bara drog runt här hemma.
Stå emot gåstolen, tro att man kan släppa - det är roligt!
Stå på knäna - det är roligt.
Stå emot allt - det är roligt.
Jösses vad glad jag är att jag själv kan gå alltså! =)

Jag lagade middag åt oss och äntligen, jag får äta!
Blev biffar/ köttbullar med chili, feta, lök och en massa kryddor.
Pasta till och bostongurkesås med ananas.
OTROLIGT GOTT!
Vincent fick sova lite efter middagen ute på balkongen och jag passade på att äta min mat.
Han vaknar och vi myser.

Sen tänkte ju jag att han skulle sova.
Runt 19 sådär. Det är lagom.
Men nej.
Det är så jätte kul att stå upp i sängen för nej, han brukar inte göra det annars.
Första gångerna idag.

Efter mycket om och men så somnade han brevid sin pappa i sängen.
Mys.

Och jag fick betyget på min 2a inlämningsuppgift idag.
Jag fick vg och jag är inte nöjd.
Vet att jag ska vara det men attans. Jag kunde fan ha gjort det bättre OM jag visste vad som fattades.
Inte för att jag satsar på mvg men jag blir besviken om jag inte får det nu eftersom att det har gått så himla bra.
Suck.

Okej.
Mer då?
Ni kanske vill veta vad jag sått?
Svart chili, röd chili, gul gurka, lila broccoli ... nu har jag glömt.
Tar kort på allt sen!

God natt!

Kommentarer
Postat av: J

Naturdiet?

Heter det inte nutrilett?

2011-04-21 @ 03:57:07
Postat av: Ulla

rund morrot!

2011-04-21 @ 12:38:28
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Tova

Så gulligt med vinkande barn :) Elliot vinkar jämt, fast sällan när han "borde" gör det, haha!

kram

2011-04-21 @ 20:54:44
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0