Andra dagen. Otroligt!

Idag har vi varit på förskolan igen.
Jag skriver dagis för det är lättare.
Vi var ute och lekte på förmiddagen och Vincent lekta med bilar och inspekterade hela gården.
Han leker ganska mycket själv men när han känner att han vill ta kontakt så gör han det.
Fruktstunden gick bättre idag då jag gjorde mindre bitar till han direkt. Sjunga tyckte han också var roligt förutom att han inte ville sitta still.
Fram till tavlan, titta på lapparna, ta ner namnlappar osv. Runt, runt.
Han har en hel del energi kan jag säga. Det märks nu!
Lunch - Spenatsoppa och ägg.
Kan säga att han inte förstod poängen med att äta soppa så endast lite slank ner.
Och ½ägg.
Och lite mjölk.
Efter lunchen så fick han leka tills att de andra ätit klart. Blev ju till att hålla han vaken fram tills 11:50 och sen in på vilan.
Han låg ner på madrassen 3sekunder och sen blev han arg och ledsen.
Verkligen otroligt trött men, inte ville han ligga där!
I min famn satt han och somnade på kanske 10minuter så, han somnade första gången i rummet med sina kompisar! :)
Sov 40minuter.
Upp och ut för att leka och äta mellanmål.
Vi åt pannkaka till mellis och sen så gick vi hem.
Extremt trötta och mosiga.
Kom hem och ja, operationHållaVaken pågick enda tills han somnade 17:40.
Så trött han var. Jag hoppas verkligen att han sover lite mer än 40minuter i morgon, han behöver det.
Han sover iaf och jag har plockat undan.
Skall fixa med disken och sedan ta en dusch.
Jag är trött. Skulle typ kunna sova nu men hur bra är det?
Inte alls.
Men men. Imorgon är det en ny dag.
Ha en trevlig kväll! :)
Google Chrome är skit. Inlägget blev ihop.

Kommentarer
Postat av: annelie

åh låter som ni haft en bra dag på dagis <3



haha jag vet, jag hatar Google Chrome!

2011-08-18 @ 19:58:03
URL: http://annielull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0