Dagen innan måndag.

Idag har vi tagit det lugnt, som vanligt.
Vincent och jag var på lotten tillsammans med min pappa.
Tog en kaffe i solen och njöt av friska luften!

Jag har plockat ordning på balkongen och slängt det som jag inte ville ha kvar.
Planterade om några chiliplantor och det enda som står kvar ute nu är ett par paprikaplantor.

Jimmy har kommit hem nu iaf!
Jag och Vincent fick en varsin present! :)

Mer då?
Allt är förberett tills i morgon.
Dagis.
Vincent ska ha ryggsäck med frukt och jag ska ha vattenflaska och frukt för när jag lämnat fisen cyklar jag till lotten.

Jag skall klippa ner en stor hög med pinnar, så att de går ner i svarta sopsäckar alltså.
Sen ska jag flytta på en krusbärsbuske. Där krusbärsbusken skall vara ska jag ha rensat ogräs innan.
Det skall iprincip bara vara jord på stället.
Efter det skall jag klippa ner och förmiska blommorna som just nu är enorma.
Ja som sagt, finns en hel del att göra!

Men, nu ska jag duscha för att sedan gä och lägga mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0