God morgon!

Mina killar har gått till dagis och jag skall sätta igång diskmaskinen.
Ska väl även plocka undan lite och ta fram köttfärs till middagen.
Tror J ska rulla köttbullar?

Idag blir det även till att fixa räkningarna.
Skriva en lapp om vad som skall göras på lotten.
Ta en dusch.
Titta på Breaking Bad.


Idag är det som sagt Jimmy som lämnar Vincent.
Det kommer att gå bra men jag har en känsla av att V kommer bli lite ledsen?
Han vill nästan aldrig säga hejdå till sin pappa för han vill liksom inte att han skall gå men, peppar peppar!
Känns konstigt att han är själv på dagis för jag hade gärna varit med.
Inte för Vincents skull utanför att det är så roligt att vara med.
Jag ser riktigt fram emot att börja jobba.
Barn är så enkla att ha och göra med. De kommer med så roliga frågor och tankar.
Ska bli kul helt enkelt!

Men nu blir det till att fixa lite.
Ha en bra dag :).

Kommentarer
Postat av: Judit

ååh! jag skulle vilja ha dig som arbetskamrat ;) du låter härlig och sund haha

2011-08-24 @ 10:48:51
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0