Jag är verkligen trött!

Sov skit dåligt i natt vilket jag har börjat göra på sistens?
Vaknade ca 00, då vaknade Vincent med.
Gav han välling, han somnade om men inte jag. Var vaken till typ 01:30.
Upp 6:10. Inte så farligt trött då faktiskt.
Gick med Vincent till dagis och lämnade han efter ett par minuter.
Gick bra, han skrek till en gång men verkade inte bli ledsen.
Drog till lotten och fixade en hel del.
Minskade de största blommorna, i omfång alltså. Plantorna behöver inte vara enorma!
Sen flyttade jag på en krusbärsbuske och ett par små plantor.
Rensade lite ogräs och så. Det blev SINNESSJUKT varmt ute trotts kolsvarta moln på himlen så, jag drog hem.
Orka svettas extremt.
Hem, åt lunch, tittade på "Hur många lingon ..."och cyklade sen till mamma för att lämna cykeln.
Jag har börjat använda hjälm när jag cyklar!
Kändes väldigt obekvämt till en början men, tillslut kändes det ganska säkert.
Hämtade iaf Vincent och när jag kom pysslade han med lera.
Kul att se att han trivs!
Ute en stund med Annelie och Zita. Kastade boll till Z och, honär rena rama turbo hunden så hon kutade allt vad hon hade! :).
Väl hemma så började karusellen.
Super grinig och trött Vincent.
Ingenting fungerar.
Eller jo. Att han får bada.
Men han kan inte bada i 3timmar?
Nu sover han iaf gott och jag ska dricka kaffe och titta på film.
Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon! :)
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0