Jag har varit i skärgården!

Därför har jag inte updaterat alls.
Går inte från Iphone?
Sugigt.

Tänkte iaf lägga in lite bilder och sen kanske dra lite kort vad som sker på hemmafronten.

Vi var där med min barndomskompis S, deras son Wilmer och sambo J.
Min mamma, min bror och hans tjej.
Vädret var inte toppen varje dag men det var otroligt skönt att andas in vatten och friskluft.
Stugorna såg lika ut som alltid.
Dassen med.
Jäkligt kalla var de på morgonen dock. Man satte sig typ på en ring av is.
Not. Men det kändes så.

Badat har vi gjort. Grillat. Spelat spel. Tagit promenader. Ätit glass. Fiskat.
Och barnen har framförallt lekt med varandra.
Jätte roligt att se faktiskt.
De satt breve varandra. Tittade hur den andra gjorde. Härmade. De pussades tilloch med haha :).
Varje dag möttes vi av Wilmers ljuva stämma "LAAAAA LAAAAA".
Mitt och Vincents smeknamn.
Härligt!






Och vet ni?
Vår stora lillakille börjar på dagis på onsdag.
Snacka nervös.
Kommer att gå otroligt bra men, det känns konstigt.
Kläder är namnade och namnnappar skall beställas.
Inte för att napparna behövs men, kan vara roligt att slippa skriva på alla nattar! :)

Nu måste jag kila ner till tvätten.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

hej!

oh så spännande, nervöst kanske lite ledsamt o kul på en gång!han kommer säkert trivas som fisken i vattnet på dagis. själv förberedera jag mig mentalt fast ellen börjar ju i januari. snyft. men det är ju dags. jobba måste ju man o det e bra för ungarna att komma ut lite.

ha det gott. kram på er

shit vad tiden går fort, kan inte fatta det......

2011-08-16 @ 09:15:11
Postat av: mamma/mormor

Härliga bilder! Ett år kvar till nästa gång.. Då är killarna ännu större och det blir annat än LAAA LAAA och HmHm :-)

2011-08-16 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0