Fredag. Regn promenad.

Idag har det inte hänt så himla mycket.
Vi båda är på bättringsvägen helt klart, vilket är skönt.
Dock får jag ont i huvudet om vart annat.
Hoppas på att det går över asap.

Vi har fortsatt att fixa i skåpen och göra lite mer julfint här hemma.
Idag gjorde vi apelsiner med nejlikor.
Vincent ville äta upp dem så han blev lite smått arg på sin mamma när hon hängde upp de i fönstrena.

Sov gjorde vi. 1,5timme efter lunch.
Det behövde vi verkligen.
Och skönt var det.

Därefter blev det till att gå en promenad i regnet.
Var faktiskt skönt!
Vincent hade regnkläder, regnmössa och stövlar på.
Så gullig!
Han gick i alla vatten pölar och hade hur kul som helst.
När han hade gått 3/4 blev han trött och fick äta banan i vagnen.

Kom hem, gjorde fiskpinnar och potatis och som alltid dessa dagar rensar han hela tallriken.
Han har fått tillbaka sin aptit verkligen.
Och han äter typ allt.
Förkärlek har han fått för harricot vert också.
En liten grönsakskille!

Okej men, han sover nu iaf och jag ska ta mig en dusch.
Och därefter ska jag faktiskt plugga.
Tänkte försöka mig på provet ändå för det är fan inte värt att få ett IG när jag fått VG-MVG på uppgifterna.
Eller vad säger ni?
Synd bara att motivationen har stannat på typ 0.

Nae, duscha var det.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Plugga på nu. Detta klarar du med glans!!!! Puss

2011-12-10 @ 05:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0