Trodde det var över.

Hela förra veckan var Vincent hemma med feber.
Trodde det var över där men nu har han varit lös i magen enda sen i fredags.
Typ 6 blöjor bajs om dagen.
Det blir till att vara hemma i morgon med ......

Blir så less.
Han är pigg. Han vill inte vara hemma men, han måste vara hemma pga magen.
Eller visst, jag kan göra som alla andra föräldrar och lämna han fast, jag vet inte om det smittar.
Han skulle definitivt orka med en hel dag. Det är jag övertygad om.
Får ringa och prata med dem i morgon.
Har ju ingen aning om varför han är lös.
Vi har som sagt varit hemma och han har inte träffat några barn.
Kanske kan han fått baciller av mina barn på jobbet fast genom mig?
Kanske det kanske.

Blir iaf till att gå ut en stund nu när han vaknar.
Måste gå och handla något att äta till middag.
Och nya våtservetter.
Och små påsar.
Skulle gärna köpa plasthandskar också men de finns väl knappast på ica?

Och vad mer?
Vi har städat färdigt hemmet iaf vilket är skönt.
Och tvätttid har vi kl 16.
Orkar inte tvätta allt så bokar en ny tid tills imorgon så får jag tvätta på dagen.
Om jag är hemma dvs ...

När sätter ni upp julgranen?
Jag är sugen men det är för tidigt nu.

Ok men men, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0