Fredag kväll.

Jimmy jobbar, Vincent sover och jag sitter här.
Dagen har varit innehållsrik.
Jag var hos psykologen och Vincent åt lunch hos min mor under tiden.
Vi möttes upp och åkte till mammas jobb där Vincent åt mellis.
Promenixade därifrån och passade på att kika in i second hand butik.
Hittade en bok som jag köpte: "Så här blev jag till" tror jag den hette.
En as rolig bok som kommer förklara för Vincent hur han blev till haha. När han är äldre dvs.
En barnbok!

Sen åkte vi hem till mamma/ mormor igen och drack kaffe och snackade lite gojja.
Hem, åt middag och mös.
Välling och sen sova.
Vincent ville inte direkt sova. Upp på alla 4, ner, snurra, prata, skratta.
Han höll på ca 30min. Ja, jag tycker det är länge för han brukar somna på typ 10max!
Nu sover han iaf. Han somnade 18:10 så jag har haft lite tid att pyssla runt här hemma.



Tänker mycket på nästa vecka.
Jag ska inte planera ett skit.
Emilia skulle blivit 2år.
Jag kommer må sämst.
På torsdagen den 3/3 så ska jag iof till graven.
Ska lägga rosarrangemanget. Sarah följer med som stöd och i form av "skullevaritgudmor".
Dagarna kommer vara jobbiga.
Kommer ihåg förra året. Jag mådde obeskrivligt dåligt men den ena dagen var lättare än den andra. Konstigt nog.
Nej, jag ska titta lite i hennes album tror jag.
Försöka att inte gråta.
Ganska svårt dock för jag blir så ledsen.

Men men.
Väntar på Big Brother.
(Visste ni att jag fick mvg på sista uppgiften? 1vg och 3mvg)

Kommentarer
Postat av: Micaela

<3

2011-02-26 @ 20:52:37
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0