Hej Onsdag.

Idag så har vi varit hemma hos Emilia och Meja.
Även Sofie och Molly var där.

Vi har haft jätte roligt och barnen uppskattade varandra.
Vincent och Meja röjde ganska mycket medan Molly mest kikade på de vilda två.
God lunch, trevlig promenad och gott kaffe.
Tack för en bra dag! :)

Mer då?
Vi kom hem och så somnade Vincent i mitt knä i soffan.
Jag somnade också lite.
Ganska skönt.

Älskade Vincent är rätt trött av sig på eftermiddagarna.
Vill sova - Not, men han kan göra det om jag skumpar han i knät och inte låssas om att han skall sova.
Han är tokig.
Hans tänder spökar.
Det kliar som bara den, han äter på exakt allting och han har tandbajs.
Ni ska se. Han borrar in munnen i ens ansikte. Hårt. Det kliar som bara den.
Hoppas det går över snart, tror han tycker att det är ganska jobbigt.

Imorgon då.
Vi ska bara vara hemma och mysa.
Ska förhoppningsvis ta en promenad med Annelie på eftermiddagen men, annars ska vi bara ta det lugnt.

Och en sak till.
Har mailat Spädbarnsfonden.
Ni kanske vet att jag är ganska ledsen även fast jag inte skriver om det jämt.
Jag känner otacksamhet inför Vincent eftersom att jag gråter över Emilia.
Nu tänker ni att "Nej, känn inte så!"
Men jag gör det.
Därför mailade jag och talade om att jag var intresserad av gruppsamtal.
Att samtala med föräldrar i samma situation. Hur de hanterar vissa saker.
Tänker de lika som mig?
Jag är ganska feg tror jag för jag vill verkligen gå på såna samtal men fan, det kommer göra så jävla ont att jag inte blir super taggad.
Det skulle vara bra för mig.
Kanske kan jag få något tips av en mamma som varit i min sits.
Jag hoppas iaf att jag tar mod till mig och går på den gruppen om jag nu får datum och tid.

Men men, nu ska jag vänta på BB.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: nettan

Jag tror säkert att gruppsamtal är en toppenidé. Jag förlorade min son mars 2009 på samma sätt som du och har nu en liten på 11 månader. Jag tror att det skulle vara bra att prata med någon från spädbarnsfonden. De verkar jättebra, bara man själv är redo. Kram och tack för en bra blogg!

2011-02-25 @ 07:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0