Hej Tisdag.

Vi har sovit gott.
Låg i sängen 22:00 och klev upp 06:30.
Okej, innan det hade jag gett Vincent välling för han var klarvaken men ändå.
Han åt ju bara middag igår och ingen välling så, inte konstigt att han var hungrig.

Jag känner mig lite bättre idag så vi ska ta en liten promanad sen.
För fridensskull.

Ringt trafikkontoret också ang att de kör så JÄDRA fort på våran gata.
Hon skulle se vad de kan göra och sedan återkomma till mig.
Farthinder - ja tack!

Snart blir det lunch för prins V och jag ska väl ta mig en frukt.
Är absolut inte hungrig på mat men, något måste jag stoppa i magen.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ulla, har du kräkts eller har du bara diaree?I så fall tror jag det är för att du äter fejk lchf, magen pallar inte fet mat och sen FRUKT!;)

2011-02-08 @ 14:03:25
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0