Idag så har vi:

- Gått upp kl 06:00.
- Kommit på hur nya bilbarnstolen skall sitta.
- Varit i Nyköping och hälsat på gott folk.
- Vincent har sett hästar idag. Han gillade dem.
- Jag såg ett slaktat vildsvin som hängde och dinglade helt flådd haha. Skinnet låg ute på backen.
Det skall ätas alltså.
- Vi har sovit en stund i bilen.
- Ätit god smörgåstårta.
- Jag har klappat en massa föl som var über gulliga. 1åringar.
- Tvättat håret.
- Klippt tånaglarna höhö.


Nu ska jag sova.
God natt!


(Imorgon blir det morgonkaffe hos min fader, PicknickLunch med Annelie och Vincent vid söderbysjön och sen eftermiddagsmathandling med min mor. Kvällen blir tillägnad Wallander och BigBrother.)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Fan va du är fullbokad hela tiden! Jag vill SES!

2011-02-27 @ 15:27:14
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: J

Hästar... har man i näsan.

2011-02-28 @ 03:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0