Jag gjorde en god gärning.

Idag så tog jag och Vincent en sväng till Farsta.
Något måste man hitta på även fast man är hemma.
Magen bubblade på men det gick bra ändå.

På bussen till Farsta så kom en gubbe på.
Tänkte inte mer på det utan lät han sitta breve mig.
Tänkte att han såg gamal ut så han kanske inte ville gå långt bak i bussen.
Denna fabror luktade hemskt alltså så jösses vad jag ångrade mig.
Han var inte speciellt ren märkte jag sen när vi klev av.
Han var helt smutsig över hela sig. Såg ut som att han rullat i olja.
Icke bra för mig och min känsliga mage dessa dagar!

Köpte iaf lite slipsaker och en gummiroller.
Ska måla om Vincent´s matstol.
Sen köpte jag 2st pyjamasar till V samt ett par strumpor.
Jag själv fick ny mascara, ansiktsmasker, duschcreme, nya tofsar samt ett par legging.

Mer då?
Inget.
Vincent fick middag lite senare idag men det gick bra.
Han har sovit 30min på hela dagen.
Fisunge <3.

Nu - Slipa lite på hans stol.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0