Tack för idag!

Har haft lite kalas hemma idag.
Eller kalas och kalas.
Fika.
Fruktsallad, grädde och en kaka. (Lördag idag - Gottedagen höhö)
Mamma, Arne, Pappa Gunilla, Farmor och Farfar och Arnes mamma.
Fick ny White Müsk parfym - ÄLSKAR DEN.
Tulpaner, frön till rädisor och en massa annat gott. En ny orkide som var jätte fin. Hade inte en liknande så det var jätte kul att få en ny =).
Två tröjor fick jag också samt en make up rådgivning.
Igår var min bror här också kan jag passa på att tillägga. Fick frön till tomater, persilja, basilika och rosmarin samt spade och handskar.
Gud vad balkongen ska bli fin i vår / sommar! =)

Och jo, på födelsedagen fick jag ju en klocka av min käre sambo.
Kanske skrev det förut.


Mer då?
Vi mår bara bra.
Vincent snurrar och snurrar.
Lite snorig men det är mest på natten?
Hoppas verkligen att han inte blir sämre för då kan vi inte åka till Sarah och Wilmer på tisdag.

Yes.. nu ska jag kolla om det finns ngn Hornbach i närheten.
Imorgon ska vi åka och handla jord och lite försåningsgrejer.
Ja, jag hittade på det ordet själv! =) haha


Random bild: Lilla Vincent för ngn månad sen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis i efterskott!! Är det redan dags att sätta fröer? Måste leta efter alla gamla fröpåsar och köpa jord jag oxå i så fall. =)

Kram

2011-02-05 @ 22:37:58
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com
Postat av: Agnetha

Grattis i efterskott till dig! Vilken sötnos ni har!!! Var varsamma om varandra! Kramar fråm Jimmys Moster Agnetha

2011-02-07 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0