Dagens mat & dagens.

Till frukost blev det citronvatten och yogurt med banan.
Jag vet att det innehåller en del socker men jag måste lära mig att inte äta en massa smörgåsar.
Sen blev det ägg och makrill när Vincent åt lunch.
Bacon och grönsaksomelett till sen lunch.
Ägg och makrill till mellis/ middag.
Kan inte påstå att jag är hungrig eller sötsugen.
Tror jag är inställd på att inte äta en massa gojja.
LCHF Husmanskost boken är faktiskt bra.
Jag gillar speciellt den delen där det står visp grädde.
Skulle fan kunna äta vispgrädde rakt upp och ner.
Lite sugen kanske jag allt är? haha.
Annars idag så har vi träffat Sofie och Molly.
Tog en kaffe. Fanns inte ens en tanke på att ta något annat vilket förvånade mig när jag kommit hem.
"Jimmy, jag drack bara en kaffe!!".
Vet ni något mer då?
PÅ TORSDAG KOMMER VÅR DISKMASKIN!
Ska bli så otroligt skönt att slippa diska varje dag.
Plocka bort disken varje dag.
Men men. Vincent sover och jag ska diska undan......
Sova tidigt ska jag nog också göra.
As trött!
Hoppas er dag har varit bra <3


Något fel på någonting så kan ej göra hopp emellan raderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0