Dagens mat och lite annat.

Vaknade som vanligt 04:30 HAHA.
Försökte somna om i ca 1timme men icke så, vi gick upp 05:30.
Frukost och morgonmys och sen vila i soffan.
Känns lite knäppt att ha ätit frukost OCH vilat innan klockan 07:00!

Men men.
Efter det så pysslade jag runt en massa och Vincent låg och filurade på golvet.
Låter han ligga ganska mycket på golvet själv nu för han behöver klura ut hur han ska krypa.
Han skjuter sig fram ytterst sakta. Han sträcker sig allt han kan och samtidigt så ställer han sig upp på tårna vilket resulterar i att han kommer fram ca 1mm åt gången.
Gullungen.
Han blir så otroligt frustrerad när han inte når men, han måste ju försöka så, jag ger han utrymme!

Sovit mycket har han också gjort idag.
Jag också.
Eftermiddags vilan behövde nog jag mest. Jag somnade innan Vincent.

Annars har vi bara tagit det lugnt idag.
Hade velat gå ut men jag har jordens skavsår på hälen så jag kan knappt gå.
Skit jobbigt.


Och så till dagens mat.
Yogurt, morot.
Citronvatten, kaffe, mjölk.
Köttfärssås och broccoli.
CurryKyckling med grönsaker.

Hoppas ni haft en bra dag.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0