Dåliga jag.

Jag har ju verkligen varit hemskt dålig på att blogga.
Mina tankar har gått till en massa annat.

Vincent mår bra.
Han har ju börjat få välling på kvällen istället för ersättning.
Verkar sova tyngre vilket resulterar i att han sover längre.
DOCK INTE IDAG!

Nej, fisen ville upp redan för ngn timme sen men jag kände att: nej!
För 10min sen låg han och pratade och jag kan inte ligga i sängen när han pratar och håller på.
Vet också att det är fel att ta upp han för att han kanske vill upp jämt då.
Vet också att det är fel för han bör inte få sin vilja igenom kl 05:00 på morgonen.
Men, vi har inte gått upp och börjat le´ka utan, han får ligga i soffan med mig för min plan är att vi somnar om.
Hoppas jag!


Idag står städning på schemat.
Jag och min käre mor ska åka till lägenheten i Vällingby.
Rensa ut det sista, ta med det som skall med och städa ur.
Vi har den till sista februari men det är skönt att få det avklarat.
Undrar hur det kommer att kännas att kliva in där nu?
Var ca 1vecka sen jag var där.
Gudarns vad jag kommer sakna vår granne Lisa.
Har ju haft henne att skvallra med i över 2års tid haha.

Ne nu ni. Jag ska försöka få fisen att sova.
Jag orkar inte vara vaken.
Det gör nog inte han med.

Undrar om det är tänderna som spökar?
Alltså, han är ju inte sur eller något utan bara vaken.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

Vet hur det känns. Har en tös som börjat tro att det är morgon vid tre tiden på natten....



kramar

2011-01-04 @ 15:11:35
Postat av: Sarah

Wilmer vaknade också så tidigt imorse, vilket aldrig händer. Låg o snackade förfullt o drog mig i håret. Man känner sig så glad o pigg vi den tiden!

2011-01-04 @ 19:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0