God morgon vänner.

Natten har varit bra.
Vincent har verkligen börjat sova djupare på nätterna nu.
Inte bara en massa ynkliga pip från hans säng nu utan, nu sover han.
Okej, inatt fick han nappen men jag tror det är att han drömmer.

På tal om drömmer. Det gör jag med.
Drömde att Jimmy sa att jag hade köpt för dyra disktrasor.
Sjukt.

Vincent har somnat om nu efter frukosten men se, jag är vaken!
Tänkte att nej, jag ska inte somna om så jag sätter mig här ist.
Ska ta och plocka undan lite tänkte jag för min farmor och farfar kommer sen.

Jo. Jag kommer nog förhoppningsvis klippa mig idag WOHO.
Jag trivs i axel längd och kommer nog köra på det igen.
Annelie skulle se om det fanns tid så - håll tummen!

Nu ska jag fixa lite.
Ha en trevlig helg så hörs vi senare.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0