Hej tröttmössan.

- Försökte promenera igår. Jävla skavsår alltså!
- Vincent står i en båge på golvet. Balanserar på tårna.
- Jag ska plugga.
- Förbereda lite inför imorgon.
- Ta en välbehövlig dusch.
- Möta Annelie för byte av LCHF godis! :)
- Mäta midjan och se om det skett någon förändring.
- Planera middagen.
- Städa badrummet samt sovrummet.
- Sätta upp Vincents 2a hylla ovanför hans säng.
- Ta ner tvätten över badkaret.
- Betala räkningar.

Vad gör ni idag?
Hmm. Är rätt seg idag. Måste gå och lägga mig tidigare än 22:00 alltså.
Har gjort det ett par dagar nu men igår så var ju Cesar på tv och, då kan man ju inte sova!
Nya avsnitt och nya metoder.
Jag älskar det programmet alltså.
Och Cesars tänder. Jag vill ha dem.

<3

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

jag tar hand om en magsjuk tös....

stackars liten!

2011-01-26 @ 20:38:11
Postat av: Micaela

Lchf godis?!Tell me about it!!

2011-01-26 @ 21:06:26
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0