Ja. Jag är ganska bra!

Jag har ju ätit någon form av LCHF sen i måndags och det fungerar as bra.
För det första har jag krympt min magsäck då jag insåg att mina tidigare portioner var enorma.
Åt ungefär som en man innan. Lika mycket som min sambo.

Nu äter jag mindre och så äter jag mellanmål.
Måste äta det för att faktiskt orka med dagen.
Dessutom är det ju bra att fördela maten lite.

Vill ni veta en sak?
Jag har gått ner 2kg!! :)
Magen är dessutom slappare och inte alls så svullen.
Det känns bra måste jag säga.

Nyss ätit frukost iaf.
Blev ägg, morot och lite yogurt.
Otroligt nog så blir jag mätt nu för tiden!


Okej okej.
Idag kommer diskmaskinen!
Så himla skönt att slippa diska.
Sen en till bra sak. Min sambo har fått jobb.

Måste ändå kännas bra för han att återgå till jobb nu när Vincent är 8månader.
Han har fått uppleva den perioden de flesta pappor missar och det är ju guld värt.

Nu blir det till att läsa DN och kanske ta en kaffe?

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh vad du är dutktig!! Vill också köra LCHF men de får bli när jag är klar med amningen..

Kan du inte skriva upp vad du äter på en dag typ, med klockslag o så? Om du orkar??

kram!

2011-01-20 @ 16:33:24
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Ohh...god for you!!! Vad gött att det funkar!

Jag försöker mig också på att gå ner i vikt.

Tränar hemma med Nintendo Wii :=) Inte alls så dumt faktiskt. Tränar en timme om dagen och äter precis som vanligt - och ändå har jag gått ner 2,3 kg på 2 veckor drygt :) Så jag är nöjd..

Ändå har jag ju ätit glass, semlor, annat fikabröd, lite godis :=) Så fint att man kan äta det man vill och ändå gå ner i vikt. Det är så det ska va me like



Med oss är allt bara fint. Det rullar på... Hur är det med er?

Läste om fulla pojkvännen. hur gick det med honom på akuten då? hoppas bra. Vad var det som hade hänt?



Nej nu ska vi laga lite lunch här.

Ha det toppen.

Kramen

2011-01-25 @ 14:57:17
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0