Jag hade ansiktsmask.

Först och främst. Ulla. Vi gjorde LCHF snickers och kokostoppar.
Visst innehåller kokosen en liten del kolhydrater men det är inte alls mycket.
Gott och man behöver inte äta mycket för att bli Osugen på en massa annat.

Visste ni att jag gått ner 2,5kg på 2veckor?
Visste ni att jag minskat 3cm runt midjan på 1vecka?
Visste ni att jag känner mig fräschare i kroppen?
Lovely.
Igår rakade jag till och med benen haha.
Och hade ansiktsmask.
Och filade fötterna.
Och smorde in mig.
Så skönt att faktiskt kunna lägga ner lite energi på mig själv.

Idag då.
Vincents två kompisar har varit över.
Wilmer och Noomi.
De snackade lite, kollade in varandra, snodde varandras leksaker och ja, de verkade ha ganska kul.
Jag och deras mammor hade också kul.
Det är faktiskt mycket uppskattat att träffa barn som är i Vincent´s ålder.
De är på samma nivå och alla har lite av samma GO inuti sig.

Och så till imorgon.
Jag och min käre mor ska åka till Vällingby och hämta lite prylar som finns i lägenheten.
Ska även gå förbi Emilia och tända ett ljus.
Jisses vad jag saknar närheten till henne.
Det har snart gått 2år sedan.
2år sen hon dog.
Ska iaf beställa ett likadant roshjärta som hon fick när hon skulle fyllt 1år.
Älskade.

Men men.
Efter Vällingby så åker vi hem och lämnar av sakerna och tar med Vincent.
Om han är på det humöret dvs :).
Sen bär det iväg till coop för lite grönsakshandling.

Han en super bra kväll mina vänner.
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

2,5 kg ner är bra jobbat!!! Kul att det funkar :=)

Och visst känner man sig mycet fräschare i kroppen och man mår så himla mycket bättre!!!

Wii är skitroligt. jag har sååå dålig självdisciplin när det kommer till träning så det måste vara skoj om jag ska palla med det! Men när man ser resultat så fort så blir det ju automatiskt ganska kul liksom :=)

Hur är läget annars då? mår lillkillen bra?

Kramen

2011-01-28 @ 12:01:51
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0