Liten.

Liten bebis.
Längtar till sommaren.
Skärgården igen.
Lovely.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

hej!

fin bild!

visst längar man till sommaren. ska bli så mysigt att kunna åka till stranden och till vårt friluftsbad här i byn.e har precis somnat, är dunderfökyld stackaren. m e och hämtar thai mat och sen blir det på spåret.

ha en fin helg!



KRAM

2011-01-07 @ 19:39:04
Postat av: mamma / mormor

Längtar!!!!

2011-01-07 @ 22:52:46
Postat av: Sarah

Åh vad jag längtar tillbaka!

2011-01-07 @ 23:31:10
Postat av: Anna

Ååååh vilken fin bild på er!!! Och så liten vincent var där :=)

Jag längtar också till sommaren nu. Trött på minusgrader och snöyra nu faktiskt :/

Ska ni till Skärgården i sommar igen? Har ni sommarstuga där?



Ja det ska bli sååå härligt att åka utomlands. jag är ju van att resa mycket - det är en naturlig del av mitt liv! Jag vill gärna beta av ett nytt land varje år (i alla fall var det mitt mål förut, men nu funkar ju inte det längre haha)

Men det blir i alla fall 2 resor till nya platser (även om det inte är nya länder för min del). men det blir ändå ett helt nytt sätt för mig att resa eftersom Melody är med :=) Ska bli spännande!!!

Ååååh, har Vincent en hoppgunga??? vad roligt - tycker han om den? Funkar den bra? Sån kanske man skulle skaffa!

Här är allt kalas. Melly har fått sin första tand nu :=) I förrgår kunde man känna något, och igår trängde den igenom :=) stote tjejen hihi

Hur går det för Vincent med maten då? Äter han bra? Melly är fortfarande lite skeptisk men det gåt bättre och bttre i alla fall!!!

Ha en bra dag.

Kram från mig och Melly-bus

2011-01-08 @ 09:56:39
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Micaela

MYS!

2011-01-08 @ 11:07:41
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0