Nej vad besviken jag blir.

Boken har man läst i en hel del och oj vad kul det var att ha motivationen för att plugga.
Den sjönk för ett tag sen kan jag säga.

Alltså, jag sökte kursen för att det ej var någon praktik och för att Psykiatri faktiskt är otroligt sant.
Min lärare talade om för mig att det var praktik i 4veckor med start vecka 7.
Men det stod ju ingenstans??!

Ringde och pratade med henne och jag vet inte om hon bara försökte vara rolig men: "Det är ju inte bra och komma dit och vara ny ammad!", "De vill inte att man ska ha bråttom hem bara för att man har barnvakt!".

För det första så tror jag att inte att de bryr sig om att man har barn hemma?
Jag tror de flesta har barn så förstår inte vart problemet låg någonstans.
Den där kommentaren om "ny ammad" går fet bort.

Ne men till saken.
Jag måste byta kurs.
Självklart förstår jag att jag inte kan praktisera på en sluten psykiatrisk avdelning men hon hade kunnat skippa kommentarerna.
Här har man köpt bok och allt.
Får jag ingen hjälp att byta kurs nu så kommer jag seriöst bli skit förbannad.
===¤¤&(#!/!/#"###!"(/%&:@

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

nej men fy så tråkigt att det skulle bli så.

vilka störiga kommentarer ang barn!

hoppas det löser sig nu när du e sugen på att hitta på nått nytt!



kram

2011-01-13 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0