Pust och frust.

Idag har vi gjort massor!

Vi mötte min fader imorse vid halv 9, tog en promenix och gick sedan hem hit för en kaffe.
Pappa gick och vi med han, bokade tvättstugan, gick till kjorren och sen hem.

Väl hemma så fixade vi inför att min moster, hennes man och min kusin skulle komma.
Vincent skulle äta mellis och tvätten skulle sorteras.

De kom och vi hade trevligt.
Vincent fick en leksak och vi fick dukar samt ljus i inflyttningspresent.
Tackar! :)

De gick och vi tog tvätten och gick ner i tvättstugan för 1a gången på denna adress.
Faktiskt så fick tvättstugan bättre betyg än väntat.
Okej, inte super fräsch eftersom att människor inte kan torka efter sig men, det var lugnt i stugan.
Bara vi som tvättade på den tiden.
Det bästa är också att bara vi och en till familj kan tvätta samtidigt.
Skönt att det inte är fler.

Upp från tvätten. Mysa med Vincent. Försöka hålla J vaken.
Laga mat. Sortera tvätt. Hänga tvätt. Ge Vincent välling. Sätta på pyjamas. Få Vincent att sova.
(Jimmy sover så, han behöver jag inte sjunga för iaf! ;P)
Diska. Plocka undan. Planera för morgon dagen då vi ska till IKEA. Ta en dusch. Titta tv. Dricka kaffe.

Ja, det där var väl vår dag i korta drag.
En bra dag med andra ord.
Är ganska trött men jag orkar inte lägga mig nu. Tidigast 21 iaf.
Aja mina vänner.
Hoppas ni också har haft en bra dag.
Tjing.



Btw: Fått tid på vårat nya bvc.
Hoppas sköterskan är lika bra som Ulla i vällingby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0