Tyresö C.

Jag och Vincent stannade hemma på förmiddag och bara tog det lugnt.
13:00 bar det av till Tyresö för att träffa en kompis till mig.
Hon är gravid och bebisen är beräknad i början på Augusti.
Vi tog en fika och sen gick vi och handlade lite.
Vincent fick badbyxor och 3nya bodys.
Känns som att man handlar hela tiden men faktiskt så gör jag inte det.
Kanske 3plagg i månaden till V men jag anser inte att det är mycket?
Iof så får han kläder också så, han lider inte direkt av plaggbrist! :)
Tog bussen hem från C och det blev en promenad från Norra Sköndal.
Vilken tur vi hade att det hade slutat regna.

Väl hemma så blev det middag.
Efter middagen fick prins V skrimma (bada).
Gud vad han älskar det!
Innan man fått ner han i vattnet så står han och trampar på stället och försöker verkligen få en att skynda sig haha.
Nere i vattnet så njuter han till fullo. Han är verkligen en badkille!
Allting som stod på badkarskanten åkte ner så där satt han bland flaskor av alla dess slag.

Jo! Vincent tog två steg i morse plus att han står hela tiden utan att hålla i sig.
Idag stog han i både badkaret och sängen.
Rakt upp och ned, utan att hålla i sig.
Hoppas du går snart! <3

Nu blir det till att sätta igång diskmaskinen för att sedan bestämma kläder till korvas imorgon.
Vi skall besöka min farmor och farfar samt åka till sjukhuset och hälsa på min släkting.
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0