Varm dag!

Idag har jag och prins V varit på lotten i 5timmar.
Snacka skönt det var!
Parasollet var uppfällt och vi fixade och donade samt fikade gott.
Vincent sov ett bra tag och jag kunde fixa en hel del.
Ganska skönt att vara där nu när vi tagit bort största buskarna.
Mer plats åt V och han utnyttjar verkligen ytan.
Pilla, titta, lukta, smaka. Underbart!
Smorde in mina tatueringar på ryggen innan vi gick ut.
Det ser FÖRJÄVLIGT ut kan jag säga. Stora vita blaffor på ryggen haha.
Aja.

Annars?
- Seg som få. Värmen tog mig idag alltså!
- Ska fixa i köket snart.
- Måste duscha.
- Skriva lapp om vad som skall med imorgon.

Jo. Var även förbi P och G efter lotten.
Drack kaffe och lät de busa med varandra för nu är det ett tag tills vi ses!

Nu måste jag dricka kaffe tror jag.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0