Google Chrome gör att jag inte kan göra avstånd mellan raderna. Suck.

Hejsan.
Jag är sjukligt täppt i näsan när jag är inne.
Går jag ut så rinner det bara.
Snacka pollenskit.
Idag har vi bara tagit det lugnt.
Vincent sov 3,5timme!
Försökte väcka han efter 3,15 men han blev sur, puttade bort min hand och sov en liten stund till.
Snacka trött kille.
Sen har vi varit ute och gungat lite.
Och tvättat.
Och träffat A & Z.
Sambon har faktiskt varit med överallt förutom i tvättstugan. Tyvärr.
Nästa gång blir det han som tvättar. Och bara han. Inte jag.
Mer då?
Imorgon blir det Flatenbadet om vädret tillåter.
Vincent får komma ut, känna lite på vattnet, han gillar det.
Jag med för det delen :).
Hmm. Jo .. Min lärare har fortfarande inte betygsatt min uppgift och jag lämnade in den 12/6. Flera dagar sen alltså! Snacka om nagelbitare jag kommer vara tills att hon betygsatt den.
Vill verkligen att det ska ha gått bra!
Sen har jag 1uppgift kvar att lämna in och tillsist provet!
Föresten.
Läser Emma Janestigs bok "Varför gråter inte Emma?".
Är hon som blev misshandlad och hennes barn mördade.
Boken är bra, om man kan säga så om en sådan bok.
Den har ett stadigt grepp om ens hjärta när man läser.
Hela tiden är man nära till tårarför, den berör verkligen.
Jag beundrar henne.
Jag beundrar henne för att hon kunde stå på sina ben och försöka gå vidare trotts att hon mist sina två barn.
På ett sätt känner jag igen mig.
Man vill få allt avklarat. Gjort på sitt sätt, oavsett vad andra tänkte.
Men på andra sätt känner jag absolut inte igen mig.
Hennes barn blev mördade. Emilia dog. Innan jag ens lärt känna personen i henne.
Världen är bra konstig.
Men jag säger då det. Läs boken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh den boken vill jag också läsa! Den verkar bra...och gripande...och hemsk på samma gång.

Hur är det med er? Rullar det på?

Vad pluggar du för något? Fått betyg på uppgiften du lämnat in?

Vi har kommit tillbaka från semestern och landat i vår vardag igen. Känns ganska så skönt ändå.

Idag är det dags för 1-års kontroll på BVC! Antar att det blir ett par sprutor också uscha

Jaja, hoppas ni har en finfin dag.

Kramar från oss

2011-06-15 @ 10:47:14
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh den boken vill jag också läsa! Den verkar bra...och gripande...och hemsk på samma gång.

Hur är det med er? Rullar det på?

Vad pluggar du för något? Fått betyg på uppgiften du lämnat in?

Vi har kommit tillbaka från semestern och landat i vår vardag igen. Känns ganska så skönt ändå.

Idag är det dags för 1-års kontroll på BVC! Antar att det blir ett par sprutor också uscha

Jaja, hoppas ni har en finfin dag.

Kramar från oss

2011-06-15 @ 10:47:15
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

Om jag får din mailadress så skickar jag över lösenordet...

2011-06-16 @ 08:01:00
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

Om jag får din mailadress så skickar jag över lösenordet...

2011-06-16 @ 08:01:02
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0