Igen .. varma dagar!

Jag skrev ett inlägg i går tror jag att det var men det kom aldrig in?
Konstigt.

Vi mår iaf bra.
Eller relativt.
Vincent sover fortfarande otroligt konstigt.
Upptäckte att alla 4tänderna på överkäken är påväg samtidigt.
Det måste göra ont!?

Annars?
Jag var ute med Annelie igår kväll.
Eller ute och ute, vi var på en kvarterskrog och drack någon cider.
Var roligt faktiskt men vad jag har kännt mig smuttsig idag?
Jag tackar högre makter att jag inte har varit bakfull för jag mena, jag har inte druckit på 2år så, hade kunnat mått skit.
Men icke :).

Idag har vi varit ute nästan hela dagen.
Vattnat på kollonilotten, vattnat på min balkong, tagit en promenad. Träffat Annelie.
Fixa lite hemma. Sovit.

Denna veckan har varit skit konstig.
Jag tror fortfarande att det är typ måndag.
Är jag så snurrig för att rutinerna är helt ruckade på just nu?
Hoppas nästa vecka blir lättare!

Aja. Lite bilder nu :)
Han trodde han kunde dricka med korken på.
<3

Kommentarer
Postat av: Tova

alltså, måste vara nån sorts tandsprickningstider nu haha! min grabb har också fyra tänder på G just nu, usch vad jobbigt det måste vara. märks också i minskad nattsömn och mer gnäll än vanligt...

dessutom har jag själv ont i en visdomstand, haha.

fin söndag på er.

2011-06-05 @ 17:59:17
URL: http://trasslet.se
Postat av: Emma-mamma till 2, en i himlen och en på jorden

Oj så stor han har blivit! Så söt :) var länge sedan jag besökte dig..

2011-06-21 @ 19:45:04
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0