Jag har ont i huvudet?

Idag har vi besökt staden och min farmor och farfar.
Tittade på deras nya lägenhet och fick i mig lite gott fika.

Vi gick till min pappas jobb efter och där fick jag lite kaffe och frukt.
Lika bra att fylla på förrådet vet ni väl?

Jag och Vincent promenerade därefter till Slussen.
Förstår inte varför jag valde att gå Drottninggatan bort och sedan in i Gamla Stan?
Visst är det fint att gå där, mys, mycket att titta på MEN, turisterna var överallt.
Kameror hit och kameror dit.
Okej, det stör mig absolut inte utan det som stör mig är när de knatar 5meter för att sen stanna precis MITT i vägen.
Ahhhrrg!

Mer då?
Jag pluggar på.
Vincent har 4 små tänder som kikar fram på överkäken.
Jag har inte gått upp 1kg på 1år.
Igår var vi hemma hos Emilia och Meja. Barnen lekte med varandra och vi hade absolut lika roligt som vi brukar!
Jag är i min trötta fas. Kan somna sittandes. Överallt. Jämt.
Kollonilotten är super fin. Potatisen kan jag snart ta, löken med. Rädisorna är stora.
Imorgon ska vi till min mamma och rensa i förrådet. Kasta, spara, kasta, spara.
Och sen tror jag inte att det var något mer?
Jag har sprängande huvudvärk.

Hoppas ni mår okej iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0