Slänga en massa minnen.

Idag var Vincent och jag hos min mor.
Jag hittade alla mina Barbiedockor!!

Slängde en massa som var lite trasigt, skräp och sånt som jag inte vill ha kvar.
Tittade även i en låda med kläder sen jag och min bror var små.
Den lådan tittade jag i sist när jag sorterade kläder som jag skulle kunna ha till bebis nr 1.
Alltså Emilia.
Det blev lite känslosamt att känna att, där hade jag fixat sist och så dör hon.
Snuvad på konfekten, ja visst.
Det sög.

Men annars har vi haft en bra dag.
Blev god middag och massa bus.
Vincent tar sig upp längs deras trappa som leder till övervåningen?
Inte bra!
Sen stog han själv idag. Ganska länge.
Snälla korvkille. Börja gå! :)

Och jo. Jag har lämnat in 2a skoluppgiften.
Håll tummen.

Nu - kaffe!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 03:40:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0