Svettigt!

Idag har jag varit hemma.
Jimmy och Vincent har varit i stan och köpt ny keps till V.
Jag passade på att stanna hemma och ta tag i det jag håller på med.
Rensa en massa skit.

Vi åt glass tillsammans.
Vi mös.
Vi tog en kort promenad.
Vi tittade på film.

Inget mer.
Jag är skit seg.
Har precit gjort prov !

Jo. Vincent har sovit konstigt på dagarna nu i några dagar.
Vi vaknar som vanligt. Han somnar 9.30 och sover till max 11.00 och sen är han vaken till kvällen.
Igår sov han mellan 9.30 - 10.30 och somnade 17.00 för natten.
Idag lyckades jag hålla han vaken till 17:30 typ.
Galet.

Ska ta en dusch nu och sen förhoppningsvis sova.
<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 23:52:15
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0