Lite blandat men icke speciellt gott.

Vi är hemma nu.
Gick hem vid 8:30 för jag kände att - "fan vad det skulle vara skönt att vara hemma".
Har absolut inget emot att vara hos mor min men är absolut hemmakär så, vi gick hem :).
Vincent ligger och sover nu för ca 4e gången idag.
Han har fått behålla all mat uppåt men nedåt har det en annan fart.
Han har feber och går på alvedon. Plutten.

Jag har passat på att städa så köket, datarummet och vardagsrummet är klart.
Lite inne på toan också.
Orkideérna är doppade och det är avtorkat.
Fiskarna är matade.
Golven torkade.
Disken diskad.

Nu fattas bara bad/sovrum och hall.
Och att förså en del av mina kryddor som skall ut på balkongen i sommar.
Plocka iordning papper och sån skit som bara ligger.

Men men mina kära vänner.
Jag skall äta lite makaroner och sen pyssla undan lite mer.
Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: J

Kära vänner?

Är vi inte mer än så? :D

2011-03-13 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0