Mitt jag är tankspridd.

Vi är fortfarande sjuka.
Vincent är snorig och elvan rinner konstans.
TORKA TORKA.

Jag har tvättat idag och J har underhållt sonen.
Min rygg går snart av så jag måste sitta på bollen varje kväll nu!
Annars då?
Ingenting.
Vi försöker överleva och bli friska.



Jag och Annelie ska gå ut en kväll.
Med en kasse och en sax.
Vi ska klippa ner videkissar.
HAHA.
(Ja. jag vet att man inte får. Allemansrätt bla bla. Men de kan ha ramlat ner.)
Jag ska ha i en stor glasskål/kruka på balkongen.
Skit bra med fjädrar i till påsken.
- Schh säg inte till någon! -

Kommentarer
Postat av: Den dar Elin

Ringde nyss videkvistpolisen!!!

(;

2011-03-18 @ 12:14:05
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0