Onsdag, lovely day!

Upp i ottan som vanligt.
Natten var som vanligt den med förutom att jag trodde klockan var 5 när den egentligen var 2 så, jag bar över Vincent till mig och han ville då fortsätta vara vaken.
Somnade om och vaknade 05 för dagen.

Upp, Vincent gick runt i gåstolen och jag gjorde frulle.
Åt och sen somnade vi 30min - skönt!

Upp, pyssla, plocka undan, klä på oss.
Hem till mamma, åt lunch, Vincent sov och sen gick vi på promenad.
VILKET VÄDER!!!
Otroligt varmt och skönt var det.
Vincent mös och tittade på stora hundar samt getterna i parken.
Han gillar dem!

Sen gick vi tillbaka till mormor, fikade och bara hade oss allmänt gott.
Gick hem och började med middagen och sen blev det lite gos i soffan.
Vincent fick välling efter ett tag och somnade på studs.
Det var våran dag!

Annelie kom förbi en snabbis nyss för att lämna lite byxor och så.
Hon ska på kryss så var lika bra att jag tog dem nu :).

Men men mina vänner.
Nu ska jag dricka lite te och kolla Biggan.
Imorgon blir det till att spendera dagen med damerna, Emilia och Meja.
Får se vad vi hittar på men vår första plan var att åka till staden. Hoppas vädret tillåter.
Fast plan 2 är inte så dum heller.
BabySalsaRytmik och sedan dra till Tyresö C.
Okej, vi märker imorgon!

Hoppas ni sover gott.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0