Otroligt seg dag.

Vi gick upp, åt, mös, sov lite i soffan, gick ut.
Skönt väder ute så, passade på.
Vi gick till växthuset och köpte penseér och påskliljor som jag sedan planterade ute i en kruka på balkongen.

Sonen har sovit 50min på hela dagen. Från 05:15 till 18:00.
Fick han att sova 20min i vagnen ute på balkongen men inget mer därefter.
Tok.

Annars då?
Min rygg gör ont.
Eller snarare - mina höfter gör ont.
Varför vet jag inte och hur ska jag träna där jag har haft foglossning?
Exakt samma känsla.
Bajs.

Imorgon ska vi till Emilia och Meja.
Vädret ska vara toppen så vi hoppas på en fika på deras baksida.
Skulle bli 11grader eller liknande sa de på vädret.
Blir skinnjacka på.

Nu - En unge i minuten.
Helt underbart program!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Seriöst söta kurder!

2011-03-21 @ 21:59:46
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0