Shenna.

Sitter och lyssnar på musik för en gångsskull.
Jimmy gillar inte min musik så, jag lyssnar när jag går ut eller när jag är ensam haha.
Har inte direkt något behov av musik jämt så, jag njuter verkligen när jag väl lyssnar.
Hur bra är inte Nicke Borgs - Leaving home?

Dagen har varit fullspäckad iaf.
Först så var vi hos Micaela och Gurra och åt lunch.
Träffade även I som satte på sitt Hello Kitty skärp runt Vincents midja haha.
Hon kom sedan fram till att det var lite stort för han!
Gullunge.
Blev en god lunch med tzatziki (tzatsiki?), kebabspett och sallad.
Vincent somnade i vagnen och sov ute på deras baksida ca 30min. Otroligt!

Vi åkte tillbaka till Skarpan runt 12:30, mötte Annelie och kollade lite saker på hennes mammas loppis.
Köpte krukor till balkongen och en ny korg till Vincents leksaker.

Sa hej då till Annelie och gick till min fader.
Där bjöds det på kaffe och smörgås.
Alltid lika trevligt att gå dit faktiskt.
Känns bra att ha en normal relation med min pappa igen.
Att vi kan ses utan att bara tjaffsa.
Tyvärr har vårat "tidigare liv" bestått av en massa gråll så, ganska skönt att det är bakom oss nu.
Att Vincent lär känna pappa och G är också väldigt viktigt för mig då vi ändå träffas mycket. Sen är de ju faktiskt hans morfar och plastmormor haha.
Plast.
Varför säger man egentligen så?
"Plast mamma", "Plast mormor".
Stört.

Därifrån gick vi iaf hem.
Pappa gick med oss och V somnade i vagnen.
Väl hemma så tog jag och grabben och dammsög.
Eller snarare, jag dammsög och Vincent körde efter mig med gåstolen.
Pyjamas, välling och sen somnade han.
Älskade plutt.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha tänkte på det där med plast. Man opererar sig och blir "plastig". Plastiga tuttar osvosv.. man ersätter något annat med detta "plast".

Precis som med en plast mamma, helt sjukt! men kom på de !?

2011-03-26 @ 20:56:56
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: J

Plast = Syntet = Låtsas = Inte äkta = Fusk.

Kan va i sammanhang med bröst, diamanter, mammor etc.

Inte så konstigt egentligen.

2011-03-27 @ 01:48:48
Postat av: Anna

Jag håller med dig jag - Nicke Borgs låt är riktigt bra! me like

Hur är det med Melodys lille prins då?

2011-03-28 @ 09:02:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0