Härliga ni!

Idag har jag varit på bröllop.
Min kusin G gifte sig med sin E.
De var så otroligt fina och när det var sång i kyrkan så sprutade nästan tårarna.
Och ni skulle sett klänningen!!
Inga axelband, småveckad över bröst/mage och sen blev det större "svall/ veck" på själva kjolen.
Den snördes fint i ryggen och hade ett litet släp.
Helt sinnes. Den var vackrare än Kate´s klänning, alla gånger!
Träffade även fler av mina kusiner och derasföräldrar.
Kul att träffa dem, som alltid.

Vincent var inte med. Han fick stanna hos min moder.
Och därär han fortfarande.
Jätte sjuk.
Massa feber och snoret bara rinner.
Jag passade på att göra provet i Etik och ska snart titta lite på tv.
Kanske dammsuga lite?

Mitt huvud spränger och J är på jobbet.
Det har verkligen varit en bra dag men jag önskar att vi kunde vara friska nu.
Vincent fyller 1år på tisdag och tillsdess så kan han väl få ha blivit frisk?

Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

GRATTIS till Vincent på hans 1 års dag!!!!!!

Stora kramar från skåne



Ps!På fredag fyller Ellen 1 år och det är mycket känslor iochmed att Alfred skulle fyllt 2 år på söndag.Kan tänka mig att det också är känsloladdat för er. Men jag hoppas att ni har en rikigt bra dag och att V blir mycket bortskämd.

2011-05-24 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0