Hej hopp - sega dag!

Vincent tog hela natten till att gå igenom vad vi gjorde igår på dagen så, han sov super dåligt!
Vaknade stup i kvarten fram till 01:52, då fick han sova breve mig och sen sov vi till 05.
Han ville upp men icke, han fick välling.
Sov till 06:40.
Ut på promenad med Annelie efter B.B och därefter hem.
Vincent fick äta lunch och därefter somnade han.
HAN SOV TVÅ TIMMAR OCH TJUGO MINUTER!
Så länge har han inte sovit sen han föddes.
Jag kunde städa och plocka ordning men sista 30 låg jag också i sängen och vilade.
Han vaknade och vi fortsatte att plocka iordning.
Handtvätta lite kläder. Dammsuga.
Han skrattade som en tok när jag dammsäg en leksak som han höll i. Och förut var han rädd.
Knäppis!
Annelie och hennes mamma kom förbi en stund och drack kaffe med oss.
Vincent gick runt med Annelie och bara njöt av att umgås med tjejjer.
Nu sover han iaf och jag ska ta mig ett glas mjölk.
Imorgon blir det shopping i Vingåker så, vi hörs på kvällen :)
Sov gott.
Varför allt kommer ihop är för att google chrome är stört.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jodå, det stämmer! Jag kommer från Stockholm och har nu även flyttat tillbaka, har bara varit seg på att ändra beskrivningen på bloggen. Och ja, Skarpnäcksskolan gick jag i. Vi kan nog ha gått i samma klass, jag hade en Lina i klassen i 1-3:an i alla fall. Kan det stämma? Har ju inte sett så mycket bilder på dig, så jag vågar inte svara på om det är du eller inte.

2011-05-07 @ 21:58:26
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: J

Klart han sover dåligt när du bara släpar runt han bland massa fruntimmer..

Jag skulle också sova dåligt då..

Han saknar pappa vet du väl.. :)



På ta om google chrome.. prova att håll nere shift tangenten när du trycker på enter... den under caps lock du vet..



lööve ju.

2011-05-08 @ 01:49:43
Postat av: Anette

Ah, där ser man! Kul :) Grattis själv till lillkillen. Och jag beklagar vad som hänt med dottern. Kikade bak lite och läste, vilken mardröm! Kan inte ens tänka mig in i om det skulle hända mig nu.

2011-05-08 @ 19:46:47
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0