Idag blir det lite bilder :) LÅNGT

Detta är en bild på Vincent efter att han ätit blodpudding och lingonsylt.
Behöver jag säga att han fick bada efter?

Den dagen tittade vi också på getterna. Är roligt för han känner igen sig nu :)


Käka själv, det går sådär. Men övning ger färdighet.


Fullt påklädd på kollonilotten. Det hade precis regnat. Ytterst mysko väder.




Hello du vackra tulpan.


Vi gick hem och skulle äta mellis. Fil med blåbär tänkte jag.
Inte för tungt och inte för lite.

Men så gott var det.....



Efter middagen så lekte vi i sandlådan med Annelie och Zita. Även mormor kom förbi och sa hej.
Och ja, det blev ingen matchning på kläderna denna gång.




Han älskar den hunden alltså. Och som han klappade henne. Duktiga killen!

Ja. Som ni vet så är jag fortfarande sjuk. Otroligt.
Jag kom in på kursen jag sökt till 30/5.
Vincent fyller 1år på tisdag.
Så ser det väl ut just nu.
Tjing :)

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Härliga bilder igen :-)

Man blir så glad att vara i närheten av Vincent - gosegrodan!

2011-05-19 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0