Och vad har vi gjort nu då?

Vi har varit hos Sarah och Wilmer.
Varit hos storasyster Emilia och tänt ljus.
Varit hos Emilia och Meja.
Ätit pannkakor hos mamma/ mormor.


Så. Igår var vi hos mitt gudbarn och Vincents bästa killkimpis Wilmer.
Han som går, den store killen!!
Så otroligt roligt att se måste jag säga :).

Var flera veckor sen vi träffade dem sist pga att alla har varit sjuka om vart annat.
Det regnade ju igår så det blev en kort promenad för att tända ljuset hos Emilia och mycket lek inne.
Barnen uppskattade varandra. Tittade på varandra. Tog efter en del.
Härligt att se att de faktiskt minns varandra och oss vuxna.

Tog tunnelbanan hem från Sarah och gick direkt hem till min moder.
Vincent drog runt och fick sedan pannkaka till middag.
Med blåbärssylt.
Behöver jag säga att hans bajs är kolsvart?

Och så till dagen.
Vi var hos Emilia och Meja.
Barnen busade i Mejas rum för en gångs skull. Typ första gången de håller till där inne.
Vincent är helt förälskad i Mejas spis.
Öppna ugnsluckan, stänga den, öppna, stänga. 
Spännande!
Han fick även pröva att ha 4 toffsar idag haha. Bara under några minuter.
Han var otroligt gullig MEN, man såg klart och tydligt att han var en pojke.
No more toffsar för hans skull men, gullig var han!

Sen åkte vi hem.
Åt middag.
Sprang runt och jagade varandra och gömde oss. Han i gåstolen och jag efter haha.
Sen fick han välling och somnade 18:50.


Jag fick tråkigt vid 20:00 så jag sminkade mig.
Ur fult.
Skit hemskt.
Jag blev en kille med smink typ.
Men kul hade jag :).

God natt!




Kommentarer
Postat av: Ulla

Haha Ulla, det är bara så DU! "Jag fick tråkit så jag sminka mig - till man eller ja, transa som vägrar raka mig"

2011-05-03 @ 22:28:09
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mira

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 17:17:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0