Port 73 och byte av regnskydd.

Idag så tog vi tåget till Haninge för att träffa Sarah och Wilmer samt Sarahs lillesyster.
Vi åt lunch, lekte och bara umgicks.
Barnen sov och efter ett tag promenerade vi ner till coop och Port 73.
Har nämligen aldrig varit där tidigare så, det var kul. Fina affärer!

Barnen fick leka i lekhörnan och de uppskattade det.
Jag tycker dock att det är så svårt att inte avbryta dem i något speciellt när man väl ska gå hem.
Kan tycka att jag väljer ett super tillfälle men Vincent är på gång och tänker något helt annat.
Något som jag inte vet.
Han blir ledsen och kastar sig bakåt.
Någon som känner igen sig?
Jag får dessutom så dåligt samvete men nej, jag säger inte FÖRLÅT utan jag försöker avbryta.

Tog en sväng förbi babyland och fick byta regnskyddet rakt av.
Hoppas detta inte går sönder direkt!

Till Sarah igen och nu blev det kaffe på altanen.
Barnen sov och Vincent vaknade självklart efter 20-30min.
Ner till busshållsplatsen och där tog vi en stund och blåste såpbubblor.
Vincent älskar det! :)

Till Farsta, kissa, satte mig på bussen.
Gick av tidigare, ringde polisen, full aggressiv gubbe på.
Jag fick panik och tårarna sprutade.
Gick till Kokoskakan (en hållplats) och tog bussen efter.

Hemma åt vi middag.
Vincent fick välling men var inte trött.
19:30 somnade han med huvudet ner och fötterna upp på mig. Han hade sekunderna innan suttit upp och sovit.
Gullunge.


Btw.
Jag var på In&Finn idag och köpte tallrikar till Vincents kalas.
Köpte (vad jag trodde jag köpte) 3förpackningar med djurmotiv men när vi kommer hem ser jag att jag köpt 3med djur och 1med typ prinsessor!!
Vad fan?!!??!! Vincent ska inte ha några princesstallrikar.
Märkte inte hon i kassan att jag hade en pojke i vagnen?
HERREGUD. Jag är inte genus älskare.
Never.
Pojkar ska ha blått och tjejjer rosa.
(Men Vincent kan ha en rosa piké ändå. Bara för att det är schteek!)
Där med basta!
<3

  
 

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

En liten lekkille :-)

2011-05-07 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0