Ännu en dag är snart slut.

Idag har jag jobbat, som vanligt.
Vincent har varit på förskolan, som vanligt.
Jimmy har sovit eftersom att han jobbar denna vecka, som vanligt.

Efter jobb/fsk så var vi hos mamma ett tag.
Fixade lite, tog hem lite tvätt och bara hngde.
Och jag insåg att jag faktiskt verkligen vill bo i radhus.
Verkligen.
Jag vill kunna stå och fixa i köket medan Vincent och Jimmy är på baksidan i solen.
Vill ha två våningar och ett eget rum till Vincent.
Drömma kan man ju.

Imorgon är det 18månaders kontrollen.
På bvc alltså. Ska bli otroligt spännande!
Spännande och lite hemskt, Vincent ska ju få spruta.
Som tur är så är den i armen nu så det lär gå fortare än när man skulle ta i benen.
Orka hålla fast en kille som är stark som en oxe!

Sist vi var på bvc, dvs 30/5 så vägde Vincent 11kg och var 75cm lång.
Jag gissar väl på att han väger närmare 13 men kanske bara är 80cm lång?
Och utvecklingen är det inget fel på.
Han förstår det man säger och hjälper gärna till.
Gosen.

Men vet ni vad?
Jag ska plugga nu.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0