God kväll.

Jag är verkligen skit trött.
Sitter med pluggeriet och känner att jag inte kommer bli färdig.

På jobbet har jag haft det lika kul som vanligt.
Och sen att hämta Vincent.
Vet ni hur mycket jag tycker om att göra det?
Jag ÄLSKAR att hämta honom.
Han blir så glad när man kommer men jag ser verkligen att han gillar att vara på sin förskola.
Och idag fick han tom gå hem med en annan jacka då en mormor tagit hem hans.
Men det är okej, bara den kommer tillbaka! hah :)

Annars då?
Jag längtar efter min mamma.
Jag ska på julbord den 12/12 och det ska bli hur gott som hellst.
Jag mår dåligt över att jag är så jävla fet.
Jag älskar Vincent högre än de högsta bergen.
Och djupare än de djupaste vatten.
Vincent ska få tomtekläder till lucia snart.
Han ska få komma till mitt jobb ½onsdagen, Mys!

Nu ska jag sova.
God natt!


Liten korv.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenis tjenis

Hur är det med er?

Låter som att du har fullt upp mest hela tiden :)

Och Vincent blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser honom :)

Och snart är julen här. Har ni börjat med klapparna?

Jag är så gott som klar med mina. Bara någon enstaka kvar... :) Känns bra att vara ute i god tid för en gångs skull :)

Ha de gött.

Kramen

2011-11-22 @ 13:46:14
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Ulla

Var så mys att ha Vince på jobbet! Och jag längatar tills den 12:e så jag kreverar!!

2011-11-23 @ 16:09:53
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0