Hej kväll.

Vincent sover och jag skall lägga mig när som.
Natten till idag var som sagt as dålig.
Jag drömde en massa skit, Vincent var vaken och vi försov oss 45min.
Fast vi hann på minuten.
Brukar ju gå upp 06:30 bara för att slippa stressa osv. Idag vaknade vi 07:15.
Frukost på fsk för Vincent och frukost för mig på jobbet.

Hämtade gosen 16:30 idag och fy vad jag kände mig hemsk.
Jag ska inte göra det för han trivs men ... 8,5timmar.
Och det var mörkt ute.
Och de på hans avdelning hade gått hem.
Mitt mammahjärta gråter lite alltså.
Vilken tur att han har en sån underbar mormor som kan hämta han tidigare imorgon iaf!
Eftersom att J jobbar så kommer han få gå 2st 16:30 dagar varannan vecka.
Buuuh.
Jag får vänja mig.
Hemskt.


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0