Hej onsdag.

Sista dagen på jobbet på ca 1,5år för min käre vän Micaela.
Hon ska få en liten bebis om ca 10veckor och nu har kroppen sagt ifrån.
Foglossningen är ett faktum och jag saknar redan henne.
Ibland är hon en stötte pelare som hjälper mig, hon är klok och jag kan alltid fråga om jag behöver hjälp.
Jag kommer nog ringa henne ett antal gånger för mentalt stöd.
"If u leave me now....."


Och sen så har Vincent varit på mitt jobb.
Åkte och hämtade han på rasten och så fick han komma till oss och äta mellis.
Nämligen så att vi hade 18månaders kontrollen idag och var lika bra att jag kunde stanna längre på jobbet så, kul att han var med!
Killen väger 12,3kg och är 80,1cm lång.
Hans huvud är fortfarande stort! :)

Det blev till att åka hem därifrån och juste, han fick sprutan också.
Gick jätte bra!
Hem iaf, åt middag och sen trodde jag att han skulle somna efter ett tag.
Icke sa nicke.
Han somnade 21:15!
Därför ska jag plocka undan nu och gå och lägga mig.
Ska hoppas på att han sover längre imorgon också då jag ska lämna han 30min senare än vanligt! :)

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

I dare you, pinsammaste bilden/rna på dig!?

(kolla mitt inlägg för inspiration) (;

2011-11-23 @ 22:35:28
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Micaela

<3 love u!

2011-11-24 @ 20:02:16
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0