Oh yeah! Jag vann!

Jag vann en tävling på en blogg! :)

Helt fantastiskt att vinna.
Helt otippat.
Och det jag vann till Vincent är ytterst smart kalla dagar.



Det är vantar, mössa och krage i ett.
Tycker den är så himla smart.
Slippa knyta halsduk och tappa vantarna. Bara att dra på denna så är allting med!
GUD VAD ROLIGT ATT JAG VANN! :)


Annars då?
Vi mår bra.
Jag har gått upp i tid nu till 87,5%.
Från 75%.
Det skall nog gå bra. Vincent får gå en aning längre dagar men, han lämnas tidigast 8 och de veckor Jimmy jobbar så hämtas han senast 16:20.
Okej, han lider inte av att vara på förskolan. Han gillar det.
Bara mitt mammahjärta.
Han är ju min lilla fis.

Men men.
Tror jag ska lägga mig tidigt.
Kanske redan 21:00?

Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Men åh va fin!Aldrig sett sån förrut!

2011-11-02 @ 07:49:12
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anna

men gud vilken smart grej!!! Vet du vart man kan köpa en sån??? melody vägrar ha vantar och mössa på sig. sliter av sig dom så fort hon får chansen!!!så en sån där vore ju toppen till henne!!!

hur är det annars då??? Hoppas bra.

Kramen

2011-11-06 @ 14:13:29
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0