Tisdag med inslag av trötthet.

Jag jobbade idag medan gosen var hemma med sin pappa.
Det gick bra på jobbet. Som vanligt får jag väl lov att säga då det är en aning rörigt.

Gjorde matbeställningen idag som vi alltid gör till veckan efter.
Satt och skulle beställa yogurt och då står det 6x1L och så brevid kan man skriva hur många förpackingar man vill ha.
Gissa vad jag skriver?
Jo 12.
Sån himla tur att jag upptäckte det annars hade vi fått dricka yogurt för flera år!
60liter yogurt. Det hade blivit katastrof haha!

Slutade 16 och åkte hem.
Vincent blev jätte glad när jag kom hem och gav mig flera kramar.
Han verkar fortfarande seg men somnade idag utan välling faktiskt.
Vaknar väl inatt och är hungrig.
Återstår att se.

Imorgon ska jag jobba och Vincents farmor och farfar kommer upp ett tag för att passa den lilla korven.
Jimmy är hemma men skall göra teoriprov så, vi önskar han all lycka!

Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig tror jag.
Hoppas ni mår bra!
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

<3

2011-11-29 @ 21:34:21
URL: http://annielull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0