Torsdag!

Vet ni att veckorna går så himla fort så man blir förvånad varje gång det är torsdag?

Idag har det gått bra på jobbet.
Vi har varit ute och haft leksaksfridag vilket är så himla skönt faktiskt.
Allt kretsar inte runt barnen och cyklarna vi har på fsk.
De gör annat. Målar, bygger med klossar osv.
Fast i dag regnade det och vädret var absolut inte på vår sida!

Mer då?
Hämtade gosen som får så fina ord från förskolan varje dag.
Att han är duktig, att han är snäll osv osv.
Jag blir så otroligt glad när jag hör det!
Idag hade han målat och teckningarna satt uppe på väggen. Ska nog fota de imorgon och lägga upp här.
Sen så hade han skrattat massor när hans ena fröken hade hängt upp pepparkaksgubbar i taket.
De har det som tradition.
De gör pepparkaksgubbar och sedan får alla barn hem sin när det är jul.
Gud vad jag älskar Vincent förskola, avdelning, fröknar, allt.
De tar verkligen hand om honom!

Och nu på kvällen då?
Han somnade vid 18 och jag har satt upp julgardinerna faktiskt.
Tänkte passa på eftersom jag gör en massa annat i helgen.
Lovely.

Jul, jul, strååålande jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0