Första föräldramötet.

Föräldramöte. Då är man vuxen va?
Jag känner mig inte så vuxen som alla andra verkar göra när man går på ett föräldramöte.
Knäpp känsla.
Men iaf, mötet var bra och ytterst trevligt.
Var inge speciell info denna gång utan det handlade väl mer om att lära känna de andra föräldrarna.
Ser fram emot allt som komma skall på Vincents fsk. Jag gillar den verkligen.
Och personalen.
Pedagogerna.
Förskolelärarna och barnskötarna.
Fröknarna.
Ja, de har hundra namn.
De är snälla. De ser Vincent. De låter han ta initiativ.
Lovely!
Annars då?
Det är bra.
Jag är ganska trött och sover extremt gott om nätterna.
Är mycket att få in i huvudet på sistens. Jobb, fsk, Vincent, sambolivet, familjen, möten, ansvarsområden på jobbet osv, osv.
Jag vill ha högre lön.
Där med basta.
Vincent mår bra.
Han har börjat gå! :)
Och vi kanske ska flytta till en större lägenhet där han kan få ett eget rum.
Håll tummarna för oss!
Nu ska jag fixa lite kaffe och plocka fram kläder till V inför imorgon.
God natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0